sobota, 8 czerwca 2013

Pokój w całej okazałości

Cześć Dziewczyny!

Dziś, jak tytuł głosi, mój pokoik odsłoni się przed Wami w całej swej okazałości. Pokój nie jest ogromny ale i tak go lubię.
Dziś przewaga zdjęć nad treścią :)



Zapraszam...





















Czarny stolik znowu powrócił. Musiałam się z nim przeprosić ale jest to sytuacja chwilowa, znalazłam piękne meble i bardzo ale to bardzo się zastanawiam nad nimi. W ogóle pokój ten czeka wiele zmian, na ścianie gdzie jest ławeczka chyba położę białą cegiełkę, chciałabym mieć panel kominkowy, może długie zasłony no i jakiś wspaniały stolik, fajną kanapę albo rogówkę, nowe panele... oj wiele wiele zmian...



Dzięki Qrce nabyłam wczoraj piękny dzbanek w Pepco. 
Zobaczyłam taki w kolorze miętowym u Qrki i marzyłam żeby nabyć taki biały.
Qrka ma, mam i ja :) 



Udanej niedzieli Wam życzę i dziękuję za ciepłe komentarze pod poprzednim postem, Ania





43 komentarze:

  1. pokoik masz cudny:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,przyglądam się wszystkim szczególikom u Ciebie i widzę,ze masz bardzo domowo,jasno,przyjaźnie.Każdy drobiazg jest na miarę osobnego posta:)
    Ciekawa jestem jakie zmiany jeszcze nastąpią:)
    Cieszę się,że się zadomowiłaś i urządziłaś:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu widzę, że będzie się działo u Ciebie remontowo, nowe miejsce bardzo przytulne i najważniejsze że możesz poszaleć. Lubię remonty i po lecie u mnie troszkę zmian :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie u Ciebie:)))też oglądam bardzo dokładnie bo bardzo podobają mi się takie białe mebelki:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie u Ciebie :-D bardzo podoba mi sie ta laweczka.. i dodatki slicznie. Pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ławeczka....a wazony mamy takie same :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ławka i te poduchy oczarowały mnie... powzdycham sobie..;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ławeczka jest cudna
    bardzo fajny pokój

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ławeczka i przestrzeń nad nią - bomba! Podobnie jak pomysł na ceglaną ścianę. Ja pewnie inaczej bym zaaranżowała ścianę ze stołem, ale przecież to nie moje mieszkanie :D Najważniejsze, że się tam dobrze czujecie! Uwielbiam tą przejrzystość i spokój, który bije od Twojego gniazdka :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obraz na ścianie nad stołem to prezent od chrzestnej z okazji magisterki, z tyłu jest dedykacja dla mnie. dlatego chciałam żeby zajął zaszczytne miejsce.

      Usuń
  10. Masz ślicznie, jasno i bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przytulny pokój i taki rustykalny.Nie dziwię się ,że lubisz tu przebywać.Jestem fanką takich ławek i sama widziałabym takie cudo u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ławka..... i to taka lawka to moje marzenie ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, jak ładnie, przytulnie i domowo, aż by się chciało kawy napić przy stole, a potem odpocząć na ławce:-) Naprawdę świetnie!!
    Pozdrawiam Cię ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój nie musi być duży aby być funkcjonalny, widac to u Ciebie:) jak zwykle ślicznie:) a ławeczki oczywiście zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Anulku, super to wszystko urządziłaś! Dzielna i zdolna kobieta z Ciebie. Dlatego coś już zapakowałam i myślę, że będzie psaowało. Tylko muszę jeszcze szary papier kupić, opakować i stanąć w okienku poczty i miłej (jasne...) pani. Buziaki:-) Slicznie te zasłonki wykombinowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent? Dla mnie? Chciałabym napisać niepotrzebnie, nie trzeba, ale jak już jest przygotowany to nie umiem inaczej zareagować jak HURRRRRRRRRRRRA,ale tak na poważnie to nie trzeba było :)

      Usuń
  16. Aniu fajne gniazdko sobie uwiłaś a że czeka je wiele zmian to chyba u nas normalne wszak jesteśmy kobietami i lubimy zmiany, nieprawdaż? Ważne że są chęci i pomysły reszta przyjdzie z czasem:)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. jest pięknie Aniu...zachwytu nie ma końca, jasno i świeżo...uwielbiam remonty;-) tą laweczka jest wspaniała!!! ściskam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Urządzasz się, widzę , bardzo dzielnie. Czarny stolik jest fajny, może niech zostanie na dłużej:))
    A co planujesz na ścianę nad kanapą?
    Zachwycił mnie widok z okna, jakie fajne otoczenie! I na parapecie cudnie:))
    Niech Ci się dobrze mieszka, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł co do zagospodarowania ściany nad kanapą jeszcze się krystalizuje. Myślałam np. o półce na wysokości oparcia na całej jego długości. Sama nie wiem co tam będzie. Myślę, że nadejdzie dzień gdy się obudzę i będę wiedziała, że to jest to. Jeśli masz jakąś propozycję, chętnie ja poznam...

      Usuń
    2. Nie jestem Snow ale się wtrącę :) Ja od razu widzę tam jakiś napis hmm... może "Home is where the heart is..." :) Oczywiście wykonany ręcznie Twoimi zdolnymi łapkami :)

      Usuń
  19. Witaj kochana, bardzo, bardzo przyjemny i przytulny pokoj. Wiem ze kazdy chcialby zmian natychmiast, ale czasem warto poczekac i zmieniac powoli, dla mnie ma to wieksza wartosc i frajde.
    Laweczke masz urocza, ramki nad nia tworza niesamowity klimat.
    No i nowy zakup jakze udany :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokój ogromniasty na Twoich zdjęciach się wydaje i fajnie przytulnie to wszystko urządzone :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach... pięknie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny saloniki mam ochotę spocząć i kawusię wypić :)
    Ja akurat nie posiadam telewizora nie mam więc dylematów ale może zamiast kupować mebla pod telewizor lepiej było by go powiesić na ścianie. Zawsze to trochę więcej miejsca i jeden mniej mebel do odkurzania :P

    pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, osoba tak ciepła i wrażliwa jak Ty musiała stworzyć tak cudowne wnętrze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo przyjemnie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciepły i rodzinny kącik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miło i jasno u Ciebie. Tak spokojnie - w sam raz do relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tyle fajnych rzeczy u Ciebie, że nie mogę się napatrzeć:)) Wszystko razem tworzy niepowtarzalny klimat:) Nie wiedziałam że w Pepco są takie fajne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aneczko ciepła i przesympatyczna z Ciebie osóbka ,to i domek nie może byc inny :) Pomalutku wszystko sobie urządzisz ,kupowanie mebli na szybko nie ma sensu,więm coś o tym.Zresztą urządzanie na raty robi większą frajdę,bo cieszysz się jak dzieciak z każdej drobnej rzeczy.
    Powodzewnia i czekam na kolejne malutkie zmiany :) buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie, świeżo i milusio ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Szafeczka w kąciku jadalnianym boska !
    A jeśli chodzi o wystrój i urządzanie... Twój bardzo mi się podoba. Widzę, że przykładasz dużą uwagę, by detale stworzyły klimat w Twoim pokoju. Tak jak ktoś napisał w jednym z komentarzy. Kupowanie czegokolwiek na "łapu capu" to wyłącznie strata czasu i pieniędzy. Powoli zaplanujesz sobie każdy szczegół, żeby było całkiem po Twojemu. Ja niestety tej mądrości nie posiadałam, gdy meblowałam swoje mieszkanie i teraz tylko pozostaje mi użeranie się z nielubianymi meblami. Ale i na nie przyjdzie kiedyś czas :)

    Pozdrawiam Cię cieplutko Aniu
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie, uwielbiam takie klimaciki, masz piękne ramki, a ten napis HOME jest cudny! Śliczna ławeczka!!! No i uwielbiam Pepco ;), wybieram się tam już od tygodni i nie mogę dotrzeć ... w sumie dla mojego portfela to ulga, ale ja cierpię :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, gdzie zakupiłaś tę białą ławkę, szukam podobnej na taras:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Juz jest u Ciebie bardzo przytulnie i cieplo. Bo pewnie taka jestes osoba. Powodzenia z remontem. Buziaki. K.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy ja dobrze zauważyłam, ze znowu poddasze urządzasz? Pięknie i delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj nie wiem co się stało z moim komentarzem znikł :( W każdym bądź razie Aniu pięknie masz u siebie tak jasno i przestronnie ! :) Oj... gdyby nie kilometry to z miłą chęcią wprosiła bym się na kawkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo przytulny..i mi sie wydaje ogromny pokój:))..mój dzbanek czeka na przemalowanie...bo ja kocham zieloności,ale pistacja ..zwana nie wiadomo czemu przez wszystkich miętą do moich ulubionych kolorków nie należy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania