niedziela, 22 stycznia 2012

Pół wymianka

Długo nie gościałm w tym naszym blogowym świecie i to z kilku powodów, jeden właściwie głupszy od drugiego. Po pierwsze załapałam lenia, takiego mega lenia, który trwa już drugi tydzień, po drugie miałam bardzo intensywny tydzień, a po trzecie tomiałam kłopot z intenretem. Ale już jestem! A pojawiałam się głównie dlatego, że w środę stałam  się szczęśliwą posiadaczką prześlicznych serduszek. Jakiś czas temu wymarzyłam sobie wiklinowe serduszka i stwierdziłam, że jest jedna osoba, która może moje marzenie spełnić. Napisałam do tej osóbki i z predkością światła dostałam napiękniejsze, najśliczniejsze serduszka z wikliny papierowej. Mam nadzieję, że te zdjęcia choś troszkę oddadzą ich urok. Same zobaczcie jaka zdolna jest na Nasza Grodzia. Dodam tylko, że zamówiłam 7 serduszek wielkości 7 na 7cm a dostałam aż tyle +niespodzianki!!!









I co Wy na to?
A post się nazywa pół wymianka bo ja już dostałam skarby a Grodzia jeszcze nie. Bo nie mam kremowych powłoczek żeby Grodzię uszczęśliwić. Ale w tym tygodniuu powinnam mieć! A w krótce zaprezentuję srduszka już na swoich miejscach.
Życzę udanego tygodnia i dziękuję za wszystkie komentarze, papa.

18 komentarzy:

  1. piękne serduszka! Faktycznie Grodzia to zdolniacha :) Ciekawi mnie, jak je wykorzystasz.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna półwymianka. No i te niespodzianki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, Grodzia to prawdziwa mistrzyniw pracach manualnych! Piękne te serca!:) Jak znajdą swoje miejsce to też pokaż:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka sa fantastyczne:) niespodzianki zawsze sa najlepsze;)
    Mam nadzieje ze choroba szybko minie bo juz naprawde mamy jej dosyc! Hehe ja juz sama nie umiem doczekac sie sypialni;) bo tylko w wyobrazni ja widzialam, oby w realu byla taka sama:P duzo pracy bedzie jeszcze przede mna... a raczej wydatkow;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzę do Grodzi poznać ją, bo widzę, że strasznie jestem do tyłu! Bardzo podobają mi się te serduszka. Muszę poczytać co to jest ta wiklina papierowa...?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne serduszka! Dziękuję Ci Aniu za przemiły wpis na moim blogu:) Ucałowuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu nawet nie wiesz jak się cieszę z faktu, że moje serducha podobały Ci się!:) czekam z niecierpliwością na to jak je wykorzystasz do ozdoby mieszkania!:)także wyganiaj lenia i do pracy:))
    Pozostałym koleżanką dziękuję za takie wspaniałe komentarze, ale do mistrzyni to mi jeszcze daleko!:)
    Olu zapraszam do mnie:)
    pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam po raz pierwszy i nie ostatni, jak mniemam :)) Serduszek pozazdrościć, bo prześliczne, a i inne rzeczy na Twoim blogu bardzo fajne. Z nadzieją na miłą znajomość, zapraszam w odwiedziny. www.mojepobielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OCH SLICZNOSCI TE SERDUCHA ,MOJE KLIMATY ;-) CHYBA BĘDE MUSIAŁA SIE PIĘKNIE UŚMIECHNĄĆ DO GRODZI;-))))A CO TO JEST W TYM ŁADNYM BEŻOWO-KAWOWYM KOLORKU????PODUSZKI????ALE SUPEROWSKIE!!!!!!!!POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł z tymi wymiankami.Serducha śliczne,ciekawie wykonane i kolor raczej uniwersalny.Nie mogę się doczekać Twojej części wymianki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam serducha ,więc oczywiscie te też mi sie podobają :) ciekawa jestem co to jest papierowa wiklina?
    Mam małą prosbę do Ciebie Aniu,nie znikaj na tak długo ,bo smutno tutaj bez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu cudne serduszka jestem ciekawa gdzie je w aranżujesz :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach zapomniała bym ! Zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak to się stało ze mnie tutaj jeszcze u Ciebie nie było sympatyczna osóbko. Fajnie ze chciałaś się podzielić swoimi doświadczeniami w kwestii odnawiania mebelków-wszelkie uwagi sa dla mnie cenne. Znikam i czytam twoje poprzednie wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, dziękuję za maila i miłe słowa, jesteś kochana. Nie wiem co się dzieje, że nie możesz pisać u mnie komentarzy, niby wszystko ok w ustawieniach!Ściskam! Serca cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisze leniwiec do leniwca haha,wyganiamy lenia?
    Fajniutki serduszka,dla takiej fajnej osóbki jak Ty,wcale się nie dziwię,że jest ich więcej ;)
    Przesyłam gorące uściski i pozytywne wibracje ;-)
    Buziali 102

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy koniecznie tego lenia leniwego wygonić bo zaczną za nami krzyżeczeć leniwa Anka:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania