wtorek, 25 października 2011

Moje mieszkanie to wąski długi przedpokój (pracuję nad nim), sypialnia, kuchnia - obydwa pomieszczenia dośc duże, ubikacja, łazienka i ogromny pokój podzielony na część wypoczynkową i jadalnię. Na poczatek zaprezentuję Wam kilka fotek mojej jadalni.

Zdjęcie niestety ciemne i niestety wgrywało sie dość długo, muszę koniecznie popracować nad rozmiarem fotek żebym mogła zamieszczać szybciej i więcej. Taki mam przynajmniej cel.

Część jadalnianą od wypoczynkowej oddziela moje wielkie szczęście - kominek :)


Ściany są jeszcze puste, czekają na kilka moich pomysłów, więc buszuję na allegro, na pchlich targach i szukam wytrwale.
A takie oto serduszka słodziaki uszyłam sobie na oparcia krzeseł

2 komentarze:

  1. Kominka zazdroszcze! Jadalnia bardzo ladna:) Witam w blogowym swiecie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może pokażesz swoją łazienkę? Według mnie pasowałaby Ci taka umywalka https://krzemien.com.pl/products/umywalki-na-wymiar :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania