sobota, 30 stycznia 2016

Candy na ludowo

Urzeczona folkiem już od dawna chciałam stworzyć coś w ludowym stylu. Nie wiedziałam tylko co i jak i do czego czyli właściwie nic nie wiedziałam!

Aż pewnego pięknego dnia przyszło natchnienie i już poszło oczywiście hurtowo :) Domki, które wycięła Ewa, przemalowałam na biało, domalowałam kwiatki i teraz to są urocze kaszubskie zabudowania. Taki lifting poprzedniej zabudowy. Napatrzeć się na nie mogę (to straszne, że popadam w samozachwyt, wiem, stąd już krótka droga do próżności chyba).




Jak to w domostwie wiejskim, czasem gdzieś jakaś kurak się pojawi...




A jeśli kurki miałyby wejść na salony to może powinny być większe?
Mają aż 41 cm!




Same widzicie, rozszalałam się i to jeszcze nie koniec. Powstała również deseczka zawieszka na wszystko co nie jest zbyt duże.


W przygotowaniu już są podkładki pod kubki z tym samym  motywem. A wszystko z myślą o kiermaszu wielkanocnym, który na początku marca będzie w moim mieście.

I jeszcze półeczka w kolejnej, nie wiem już której aranżacji.


i wieczorową porą...

Przypominam również, że nasze prace są dostępne w  Domowej Rękodzielni KLIK a także na moim profilu na FB pod zaskakującą nazwą Domowa Rękodzielnia (zdjęcie profilowe to białe skrzydła w czarne kropeczki.) Wszystkie motywy są ręcznie malowane.

Gdyby się okazało, że Wam również kaszubskie motywy przypadły do gustu i wiosnę chcecie przywitać takimi dekoracjami to zapraszam na CANDY.

Zasady jak zawsze:
1. Poniższe zdjęcie z linkiem do bloga zamieszczamy u siebie na blogu.
2. W komentarzu deklarujemy chęć udziału w candy.
3. Jeśli macie ochotę to zwiększacie swoje szanse wchodząc na profil FB Domowa Rękodzielnia i udostępniacie informację o candy. W ten sposób Wasze zgłoszenia liczą się podwójnie. Na FB zapraszam również osoby, które nie posiadają bloga.
Ogłoszenie wyników nastąpi 8 marca we wtorek.


Zapraszam!

Na koniec jeszcze muszę Wam jeszcze koniecznie pokazać metryczkę - metalowy szyld, wiem już, że moja koleżanka się ucieszyła a jej Lenka w przyszłości będzie miała fajną pamiątkę :)




Do następnego, pa 

47 komentarzy:

  1. W takim razie jako pierwsza zapisuję się na candy , urocze domki :) Bużka pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję sie,kurki sie genialne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te domki :) Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Staję w kolejce! Domki i kurki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te drewniaczki. Jednak te wzory naszych babć mają nieprzemijający urok. Współczesne wzornictwo przeminie a tamte zawsze będą się podobać. Fajnie, że pozwalasz im wchodzić do naszych domów Oczywiście, że się zapisuję i już lecę zawieszać bannerek.

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie próżność i samozachwyt. Po prostu jesteś zadowolona z tego co wymyśliłaś i zrobiłaś:) a wszystko jest piękne:) Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ogromną przyjemnością zaglądam, oglądam i podziwiam Twoje "wytworki" dekoracyjne. Zapisuje się na Candy, może mi się poszczęści.. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  8. A pewnie, że się zapisuję! Śliczne ludowe motywy! Banerek już wisi na blogu. Absolutnie masz powody do dumy, a z dwojga złego, lepiej wpaść w samozachwyt, niż być fałszywie skromnym. Co do tabliczki dla Lenki - mistrzostwo świata!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prace Aniu! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludowe prace są cudne, bardzo mi się podobają więc chętnie wezmę udział w zabawie. Tabliczka za to będzie wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie sie przyłącze :) przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię motywy folkowe i w modzie i we wnętrzach :) Twoje prace bardzo mi się podobają, są idealne do wiosennych dekoracji.
    Z wielką przyjemnością zapisuję się do Candy :)
    Umieszczam baner u siebie i na FB :)
    Miłej niedzieli Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu cudna aranżacja...
    czuję się zaproszona i już baner jest na Różanej...
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tym folkiem! W połączeniu z bielą wygląda to wszystko kapitalnie! A półka to mnóstwo inspiracji, dziękuję:))) I ta metryczka...boska! Nasz synek też się urodził 7 - go stycznia, tylko w 2006 roku:))) Dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. z przyjemnścią zapisuje sie na candy :))

    Aniu fajna metryczka :))
    a jakie wymiary ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście jak rozdajesz swoje cudne prace, to i mnie nie może tutaj zabraknąć :).
    Zapisuję się.

    Metryczka jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne te domki i kurki, zapisuję się na twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja babacia miała pościel własnoręcznie wyszywaną w podobny motyw. Oh co za wspomnienia :)
    Oczywiście biore udział w konkursie.
    Banerek wrzucam do siebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. no oczywiście że się zapisuję jakże bym mogła opuścić takie świetne losowanie:) cudne nagrody:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tymi kwiatami wyglądają pięknościowo! Cudownie zwiastują wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapisuję się radośnie do zabawy :)

      Usuń
  22. Nie wierze że takie cuda u Ciebie do wygrania! Musze je mieć bo już je pokochałam... hihi :)
    Banerek wisi u mnie ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :)
    chętnie wezmę udział w zabawie :)
    informacja o rozdaniu jest na facebooku:https://www.facebook.com/Magiczny-Dom-376351182450245/?ref=hl
    oraz baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com/

    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne są - wszystkie! Trochę spóźniona, ale z chęcią zapisuję się na Twoje Candy, może tym razem mi się poszczęści. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super pomysł i ja chętnie się zapisuję ;) a i zapraszam do mojej zabawy gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Samozachwyt całkowicie usprawiedliwiony!Jako,że i ja się zachwyciłam,staję w długiej kolejce do cukierków:)Tabliczka to wspaniały pomysł!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie sposób przejść obok... Ustawiam się grzecznie po te kaszubskie urocze cuda...
    Zapraszam również do mnie na pierwszą rozdawajkę/candy.
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  28. Staję w ogonku, bo nagroda jest urocza, a ja i tak lubię Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też się ustawiam w kolejce, może szczęście dopisze... pobawić się zawsze można. Buziaki kreatywna Dziewczyno :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, ustawiam się w kolejce z ogromna nadzieja na zwycięstwo! Pozdrawiam i zabieram do siebie baner!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie dołączam do zabawy: Piękne prace:))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie może mnie tu zabraknąć i ja staję grzecznie w kolejce :)
    Miłego dnia, Marta

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez się chętnie w kolejkę ustawię.
    Pozdrawiam-Kasia ( mitms@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się! :)
    Banerek z linkiem udostępniłam tu: http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/p/konkursy.html
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu kochana Twoje prace urzekają, są dopieszczone w każdym calu i robione z pasją :)

    Pozdrawiam pracusiu bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział:)
    Baner- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Domki są urocze, z przyjemnością zapisuje się do zabawy. pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam folkowe motywy, chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne!!! Bez zastanowienia się zapisuję :) i do tego (właśnie zauważyłam) mamy taką samą nazwę bloga tyle, że moja jest po angielsku :) może mi się poszczęści :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Niemal w ostatniej chwili zapisuję się na Candy! Uff, cieszę się, że zdążyłam, może szczęście mi dopisze? Zabieram banerek i życzę wszystkim - również sobie - powodzenia w losowaniu tej ślicznej nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam! Piękne prace tworzysz, a wzory kaszubskie są mi szczególnie bliskie. Bardzo chciałabym je zdobyć. Banerek już mam u siebie: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Zapraszam ponownie! Ania